29 Temmuz 2013 Pazartesi

Ekim 2011 Margaret - Nakajima Yuto


1. Ne tip kızlardan hoşlanırsın?

Şu anda bana şifa olabilecek bir kız istiyorum.

2. Hoşlandığın kıza nasıl yaklaşırsın?

Onun ilgi alanları hakkında konuşurum.Eğer okuldaysak her yerde ilgisini çekmeye çalışırım.

3. Nasıl itiraf edersin?

Belki telefonla.Eğer gözlerine bakarak söylersem aşkından çarpılmış ve utangaç hissederim (gülüyor).

4. İlk randevunuzda nereye gitmek istersin?

Sinemaya.Aksiyon filmi iyi olur.Birlikte filmi yorumlarız.

5. Kız arkadaşına bir hediye vermek istersen ne verirsin?

Kolye gibi bir aksesuar.

6. Üzüldüğünde bir kız ne yapmalı?

Birisi benimle ilgilendiği zaman gardımı düşürürüm.

7. Hoşlandığın kız için ne yaparsın?

Başını okşar ve onunla konuşurum.

8. İdeal romantizm anlayışın nedir?

Mümkün olduğunca çok her isteğini karşılamak istiyorum.

9. Seni terketmiş birisiyle çıkmayı kaç kez denersin?

Terk edileceğimi hiç düşünmedim.Bu bir yalan! (gülüyor)

10. Kız arkadaşını cep telefonuna bakarken yakalarsan ne yaparsın?

''Sorunun nedir?'' dedikten sonra kızın aklı karışır ve cebi göle düşürür.

11. Kız arkadaşınla kavga ettiğinde barışmak için ne yaparsın?

Kız arkadaşımın söylediklerini iyice dinler ve onu anlamaya çalışırım.

12. Evlenmek istediğin kişide hangi ideal özellik bulunmalıdır?

Benim hoşuma gitmeyen özelliklere sahip olmayan ve ev işlerinden iyi anlayan bir kız.

13. Üyeler arasında ilk kimin evleneceğini düşünüyorsun?

Keito.Sanırım tüm hayatı boyunca bir kızla ilgilenir.

14. Romantik bir dramada oynasaydın,ne tür bir aşk sahnesinde oynamak isterdin?

İlk başlarda aşk hakkında pek bir şey düşünmüyorum daha sonra zengin bir ailenin kızına aşık oluyorum.Onun konumuna gelebilmek için çok çalışıp elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyorum.

15. Romantik bir dramada oynasaydın üyeler arasından rakibin kim olurdu?

Takaki-kun. Kız arkadaşımın suçlu arkadaşı rolünde.

Çeviri: Landis

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder