29 Temmuz 2013 Pazartesi

01/2013 Win Up - Yamada Ryosuke Soru - Cevap


1. Aralık ayı müzik şovundaki performansında ne kadar gergindin?

% 100 gergindim~! Nedensiz yere boynuma kramp girdi.

2. "師走 (Shiwasu)" kelimesiyle ilgili bir düşüncen? (Shiwasu; 12. ay, Aralık ve koşmak anlamına geliyor.)

Birisi çok koşuyor!

3. Muhteşem kış ışıklandırmasını izliyor musun?

İzliyorum! Işıklandırmaları çok seviyorum. Fotoğrafını çekip cep telefonuma duvar kağıdı yapıyorum.

4. Kış ortasında neli nabe yemek istersin?

Shabu shabu.

5. Yılbaşı randevusu için hazırlık yapar mısın?

Evet! El ele, birlikte yürürüz ve sonra boynuna atkısını dolarım.

6. Üyelerden kim romantik bir Yılbaşı randevusu hazırlar?

Ben! Çok şirin bir şey yapmak istiyorum.

7. Yılbaşı randevusunda ne yemek istersin?

Pasta.

8. Kız arkadaşına istediği bir hediyeyi mi yoksa kendi seçtiğin bir hediyeyi mi verirsin?

Kendim seçmek isterim. Seçimime çok güveniyorum. Eğer seçtiğimi beğenmezse o zaman ona “Senin için aldım, lütfen mutlu ol.” derim.

9. Evinizde Yılbaşı nasıl geçirilir?

Hiçbir şey yapmayız, her zamanki gibi geçirdik.

10. Evde Yılbaşı ağacı var mı? Boyu ve şekli nasıl?

Yok.

11. Yılbaşı pastanı nasıl seversin?

Shortcake.

12. Yılbaşından önceki gece rahatça uyuyabilir misin?

Gergin olduğum için uyuyamam.

13. Hiç Noel Baba'yla bir anın oldu mu?

Hayır.

14. Üyeler arasında hediye aldıktan sonra en çok kim heyecanlanır?

Dai-chan.

15. Bahar temizliğinde genellikle hangi görevi üstlenirsin?

Görev dağılımı yapmamız gerek ama yapmıyoruz.

16. Odanı temizlerken en çok zaman alan yer?

Dolabım. Kıyafetlerimi renklerine göre ayırıyorum ve tişörtleri tişörtlerin yanına, uyumluları uyumlulara koyarak düzenliyorum. Mesela, pantolonumu odamda bırakmam ve banyo havlumuda ilk rafa yerleştiririm.

17. Odanın dağınıklık derecesi % kaç?

% 10.

18. Üyelerden kim temizlik yapmaya hevesli?

Ben! Temiz yerlerden hoşlanırım. Yabu-chan benden bir iyilik isteyerek şöyle dedi; “Lütfen odamı temizle, sana 10.000 yen vereceğim.” Ama Yabu-chan’ın evini gören birisi “Çok ucuz, en iyisi vaz geç.” dedi. Odası ne kadar dağınık?!

19. ‘Countdown konserinde, şu kişiyle grup olmak istiyorum.’ deseydin o kim olurdu?

Hikaru-kun! Kostüm alışverişi yapmak istiyorum. Eğer Hikaru-kun, ‘Romeo ve Juliet’ oyunundan bir kostüm giyerse gerçek bir prens gibi görünür.

20. Coutdown konserinde hangi şarkıyı söylemek istersin?

Kinki Kids‘in Ai no Katamari şarkısı. İnsan dinlediğinde mutlaka bu şarkıyı söylemeliyim diye düşünür ama asla söyleyememiştim. Ama bu sefer söyleme onuruna eriştim!

21. Lütfen Coutdown konserinde yaşadığın bir olayı anlatır mısın?

Uekusa-san, “Yamada! Hadi Toshokoshi Soba! (Yılbaşında yenen soba) yemeğe gidelim” demişti ve Sobayı bana çok önermişti.

22. Hiç Toshikoshi soba yedin mi?

Evet, yedim.

23. Yılbaşında mesaj ya da kart gönderdin mi?

Mesaj attım.

24. Hangi üyenin yeni yıl kartı seni motive eder?

Hikaru-kun. İyi bir çizer.

25. Yılbaşı tatilinde evde ne yaparsın?

O zamanlar evde olmam.

26. Olağan günlerde ya da Yılbaşında ne yaparsın?

Yılbaşı yemeği yaparız. Ayrıca tavuk, hardal ve yeşil yosun da. Gerçekten nefisler.

27. Geçen yıl ilk gördüğün rüyayı hatırlıyor musun?

Hatırlamıyorum.

28. Tapınağa gittiğin zaman mikuji (fal) alır mısın? Çıkanı kafana takar mısın?

Alırım ama çıkanı umursamam.

29. Yeni yılını nasıl geçirmek istersin?

Evde rahatlayarak.

30. “Kotatsuda otururken portakal yeme” deneyimin oldu mu?

Hiç olmadı.

31. Yılbaşı tatilinde en çok hangi yemeği yemek istersin?

Sekihan. Sekihan yaparız.

32.Yılbaşında mochini kaç parça istersin?

Tek parça.

33. Mochini neli yemek istersin?

Rendelenmiş Daikon ile yemek istiyorum.

34. Tsubuanı mı yoksa koshianı mı tercih edersin (fasulye ezmesi)?

Koshian.

35. Yılbaşında kimseye hediye verdin mi?

Kız kardeşime para verdim. Küçüklüğünden beri her zaman ona para veririm ama o da daima parasını biriktirir, bence bu onun için harika. Ve bu sefer parayı dershaneye gitmek için kullanacağını söyledi. Duyunca çok şaşırdım. Eminim ileri de çok iyi bir eş olacak.

36. Yılbaşında paranı harcar mısın yoksa biriktirir misin?

Harcarım. Güzel bir şeyler için kullanmak isterim. Çoğunlukla yemek için.

2013'te ki hedefin nedir?

Film yıldızı olmak.

Çeviri: Landis

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder