29 Temmuz 2013 Pazartesi

Ekim 2011 Margaret - Yamada Ryosuke


1. Ne tip kızlardan hoşlanırsın?

Saç örgüsü düştüğünde omzu görünen (gülüyor) ve gülümserken dudakları hafif yana kayan kızlardan hoşlanırım.

2. Hoşlandığın kıza nasıl yaklaşırsın?

Hemen mesaj gönderirim, eğer ondan hoşlandığımı düşünüyorsam hemen kendisine söylerim.Çünkü nasıl teklif yapılır bilmiyorum.

3. Nasıl itiraf edersin?

“Seninle bizzat görüşmek istiyorum” diyeceğim.

4. İlk randevunuzda nereye gitmek istersin?

Film ya da partiye. Film seyrederken konuşamasak bile yanıma oturduğu zaman kalbimin küt-küt atışını hissettiğim anlar benim için unutulmaz olur.

5. Kız arkadaşına bir hediye vermek istersen, ne verirsin?

Doğum günüyse ona bir kolye hediye ederim.

6. Üzüldüğünde bir kız ne yapmalı?

Direkt yüzüne bakamam (gülüyor).

7. Hoşlandığın kız için ne yaparsın?

Üzgün olduğunda kendimi onu neşelendirmeye adarım (gülüyor).Onunla iyi bir adım atmak istiyorum.

8. İdeal romantizm anlayışın nedir?

İdeal romantizm anlayışım yok ama onun ideal aşk anlayışının rengine boyanabilirim.

9. Seni terketmiş birisiyle çıkmayı kaç kez denersin?

Kabul edene dek itiraf ederim.Yalnızca bir kez itiraf edersen yeterince güçlü değilmişsin gibi hissettmez misin?

10. Kız arkadaşını cep telefonuna bakarken yakalarsan ne yaparsın?

Şok olurum. “Uwaa, ne yapıyorsun!” derim.

11. Kız arkadaşınla kavga ettiğinde barışmak için ne yaparsın?

Onunla görüşürüm.Görüşürsem kızgınlığımı unuturum çünkü onu gördüğüm zaman hemen “Ah, ondan hoşlanıyorum!” diye düşünürüm (gülüyor).

12. Evlenmek istediğin kişide hangi ideal özellik bulunmalıdır?

3 çocuk istediğim için ailesini ön planda tutan bir kız istiyorum.

13. Üyeler arasında ilk kimin evleneceğini düşünüyorsun?

Inoo Kei-chan. Kesinlikle O! (gülüyor).

14. Romantik bir dramada oynasaydın,ne tür bir aşk sahnesinde oynamak isterdin?

Tüm kalbimle sevdiğim kız arkadaşımı, tüm gücüm ve bedenimle koruyan birini oynamak istiyorum.

15. Romantik bir dramada oynasaydın, üyeler arasından rakibin kim olurdu?

Belki Yuuto-kun, yaşıt olduğumuz için.

Çeviri: Landis

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder