29 Temmuz 2013 Pazartesi

Ekim 2008 Seventeen Yamada Ryosuke - Havalı ve Şirin [A'dan Z'ye]

[Resim: ex05Z5l.jpg]
[Resim: a4GRu6D.jpg]

[A] Aisatsu / Selamlama

Lütfen seninle tanışalım! Ben Yamada Ryosuke. Ablam satın aldığı için evde bir tane Seventeen var. Daima bir göz atınca “bu olgun.~” diye düşünürüm.

[B] Bam

Doğum günümde Arioka Daiki-kun'dan oynamak için maket silah aldım! Büyük ve küçük olmak üzere 6 silahım var, odamın bir köşesinde onları sergilemeyi seviyorum ♥.

[C] Cute / Şirin

Kendimi biraz geri itilmiş hissediyorum... “Şirin” dendiğim zaman artık şirin olmadığımı düşünüyorum (gülüyor). Diğer bir deyişle övüldüğümde çok utangacım!

[D] Dizi

Furuhata Chuugausei zor olmasına rağmen eğlenceliydi. Tamamıyla Tanimura-san'ı taklit etmenin bir anlamı yoktu bu yüzden onun rehberliğinde en iyi doğal oyunculuğumu sergiledim. Bir gün yankee rolünü denemek istiyorum.

[E] Eco / Çevreci

Uyumadan önce televizyonu kapayarak çevre dostu olmaya çalışıyorum. Ama otel ya da konakladığım bir yerde televizyonu kapatmaya korkuyorum (gülüyor).

[F] Family / Aile

Ebeveynlerim ve kız kardeşlerim olmak üzere beş kişilik bir aileyiz. Ailemle iyi geçiniyorum bazen de küçük kız kardeşimle oyun oynuyorum.

[G] Gakkou / Okul

Sanat sınıfını seviyorum. Bu tarz şeyler yapmak eğlenceli. Kilden tavşan yaptım, burnunun ucu domuz gibi ama tengu burnu gibi de uzundu, melek gibi kanatları, şeytan gibi elleri olan bu şeye "Canavar Tavşan" adını verdim (gülüyor).

(Tengu: Uzun boylu, kanatları olan şintoizmin cinlerine verilen ad.)

[H] Hey! Say! JUMP

Hey! Say! JUMP'la yapmak istediğim birçok şey var. İlk önce herkesle denize gitmek istiyorum (gülüyor)! Sonra da ulusal tura çıkmak. Jr. olduğumdan beri hedefim bu.

[I] I / Ben

Nasıl biri olduğumu merak ediyorum. Tuhaf mıyım? Çizdiğim acayip bir resme bakıp gülmekten yarıldığım için Arioka-kun ve Chinen-kun bana "tuhafsın" dedi.

[J] Japonya

Yakında Olimpiyatlar başlıyor. Tabii ki voleybol için heyecanlanıyorum. Özellikle bayan takımı oyuncusu Takeshita'yı takip ediyorum. Ön eleme sırasında, oyuna başlamadan önce birçok kez kendisini görmüş, atmosferin gerilim dolu olduğunu düşünmüştüm.

[K] Karadano Size/ Beden Ölçüm

Boyum 160.5cm. Hep 161cm olduğumu söyledim ama iki gün önce boyumu ölçtüğümde 5mm kısalmışım! Kilom da 46kg, ayak boyutum 26cm ve görüş mesafeme gelirsek en son 1.0'dı.

[L] Like / Sevdiklerim

Favori yiyeceklerim çilek, patlıcan ve et!

[M] Member / Üyeler

Üyeler artık ailem gibi. Doğum günlerimizi kutluyor ve birbirimize hediyeler veriyoruz. 10 kişi olduğumuz için doğum günlerimiz çabuk gelip geçer, bu biraz can sıkıcı (gülüyor).

[N] Nayami/ Endişelerim

Evimden uzakta olmak!! Gerçekten çok zor (gülüyor).

[O] Onnanoko/ Kızlar

Özellikle hoşlandığım bir kız tipi yok, neden-sonuç ilişkisinde iyiyim. Doğal olması ve mini etekten ziyade kot pantolon giymesini ve çok ağır makyaj yapmamasını istiyorum. Eğer bir kız arkadaşım olursa benim için yemek pişirmesini isterim, nikujagas pişiren bir kızın inanılmaz olduğunu düşünüyorum.

(Nikujagas: Patates, soğan, et ve şekerli soya sosu bazen de ito konnyaku ve sebzelerle yapılan bir Japon yemeği.)

[P] Pet / Evcil Hayvan

Bir toy poodlem var. 4 ay önce pet shopta babam ona aşık oldu. Adı Kuu (gökyüzü). Ona bu adı verdim çünkü doğa ile alakalı bir ad olsun istedim.

[Q] Question / Sorun

Bugünlerdeki sorunum elbiselerin pahalı olması. Shibuya'daki mağazada 100,000 yenlik [ $1,000.00] bir parka gördüm ve "Olamaz!" diye düşündüm. (gülüyor)

[R] Room / Oda

Odama dikkat ediyorum. Mavi jaluzim ve müzik setim var, her şeyi beyazla kombine ediyorum!! Huzurlu bir oda istediğim için her şeyi kendim seçtim. Arkası geniş kanapeme yaslanmayı çok seviyorum.

[S] Summary

Şimdilik iki konser verdik. 2 Ağustos'ta Odaiba'de Summary başlıyor, yeni bir şeyler yapmak istiyorum. Ayrıca su kullanarak bir performans sergilemek de!

[T] Third Single / 3. Single

Yeni şarkımız “Your Seed” havalı ama JUMP'ın imajını alt üst edebilir. Bu şarkıyı çok seviyorum, zamanınız olursa lütfen dinleyin!

[U] Uuum.. / Sevmediklerim

Yüksek, karanlık ve kapalı yerler, domates ve yapışkan yiyecekler. Özellikle nattoya dayanamam, yapış yapış ve çok fazla kokuyor!

[V] Vacation / Tatil

Bu yaz tatilinde deniz ya da göl gibi sulak bir yere gitmek istiyorum. Egahara Hiroyuki [spritüel danışman]'ye göre okyanustan güç alabilirsin, bende Egahara'ya inanıyorum (gülüyor).

[W] Weak point / Zayıf Yönüm

Hayaletlerden korkuyorum. O zamanlar anasınıfındaydım, küçük kız kardeşimden şapkamı istemiştim, orada hiç kimse yokken şapkam uçarak bana geldi. Sonra, orada bir hayalet olduğunu düşündüm! Benim için iyi bir şey yaptıklarını biliyorum ama çok korkmuştum~.

[X] XXX/ Öpücük

İdeal öpüşme yerim mi? Her yer bana uyar. Benim için daha erken (gülüyor).

[Y] Yume/ Rüya

Dün rüyamda Nessei'yi (Loch Ness Canavarı) gördüm! Göldeki hazineyi aramam söylendi bende onlar için gölü araştırmaya gittim. Yüzerken neredeyse bir canavar tarafından yenilmek üzereydim daha sonra canavar Nessei'ye dönüştü! Sonunda hazineyi buldum. Sık sık rüya görürüm.

[Z] Zutto… / Ebediyen...

Uzun süredir yaptığım şeyler... dişlerimi fırçalamak (gülüyor). Çok çabuk bir şeylerden sıkıldığım için tek yaptığım bu. Ama eğlenceli olduğu için dans ediyorum ve gelecekte daha iyi olmak istiyorum.

Çeviri: Landis

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder