29 Temmuz 2013 Pazartesi

2013 Popolo - Yamada Ryosuke

Yamada Ryosuke'nin Kalbini Attıran 4 Nokta

1. Aniden arkadan sarılmak.

Erkenden buluşma yerimize giderim ve biraz sonra o gelir, arkamdan sarılarak beni şaşırtır. “Woah!” derim ve o da yüzünü asar, sonra ona “Günaydın!” (gülüyor) derim. Yani, çok şirin olur değil mi?... Buluştuğumuz yerde onu öperim. Tanrım, böyle olmasını istiyorum. (gülüyor)

2. “Yemekler çok lezzetliydi!”

Yemek yedikten sonra hesabı ödemek için cüzdanını çıkarır ve ben de “Ben ödeyeceğim.” derim. Cüzdanını çantasına geri koyar, restorandan çıkarız. “Yemekler çok lezzetliydi!” der, kastettiğim kibarca “Gochisosama” der ama hesabı ödediğim için minnettarlığını gösterirse daha mutlu olurum.

3. Belki biraz onu denerim.

Eğer kız arkadaşım “Soğuk.~ derse bende “Evet, sanırım.” derim. Sonra o da yüzünü asar ve elime vurur. Bu kalbimi küt küt attırır ama “Ne? Bir şey mi istedin?” (gülüyor) diye onu biraz denerim. Çok sadistim, değil mi? (gülüyor)

4. Bana koşacak ve…öpecek ♡.

Birbirimize veda ettikten sonra aynı anda omuzlarımızın üstünden birbirimize bakarız. Bana doğru koşar ve beni yanağımdan öper... Kalbim atmada doruk noktasına ulaşır ve içimde bir şeyler patlar (gülüyor). Belki de çok dizi izlemişimdir?

Çeviri: Landis

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder