29 Temmuz 2013 Pazartesi

Nisan 2013 Myojo - Hey! Say! JUMP Oylaması

Kategori #1: Kimin arkadaşın olmasını istersin?


 1. Arioka Daiki
2. Hikaru Yaotome
3. Chinen Yuri

1.'nin yorumu:

Tabii, arkadaş olarak hmm (surat asar).
Ama “Sevgilinin kim olmasını istersin?” kategorisinde de 2.'yim! (aniden neşelenir) Arkadaşlarım hazinemdir.~ Bazen birden bire arkadaşlarımı yemeğe davet ederim, geldikleri zaman tasasız ve mutlu olurum. Tamam! Gelecek sefere “istenilen sevgili”ler de 1. olacağıma eminim. Olgun yanımı daha fazla gösterirsem kesinlikle 1. olup, Yamada'ya karşı kazanacağım! (Arioka Daiki)

Okuyucuların yorumları:

-“Gülümseyen yüzüne baktığım zaman tüm endişelerim kaybolup gidiyor.”
-“İyi bir dinleyiciye benziyor.”
-“Boke* kişiliği çok komik!”
-“Eğlenceli şeyler yapıyor, sanırım nerede olursam olayım beni neşelendirir.”

Kategori #2: Kimin sevgilin olmasını istersin?

1. Yamada Ryosuke
2. Arioka Daiki
3. Chinen Yuri

1.'nin yorumu:

Bir kız olsaydım, erkek arkadaşım Yamada Ryosuke olsun isterdim, bence en iyisi olurdu~ kendisine benden 100 puan! Mükemmel skor! Onun için kendi tarzımda ilerlemek istiyorum, kibarım ve sürpriz yapmayı severim. Mesela; kız arkadaşımın doğum gününde odayı balonlarla doldurup kendisini çağırırım ♥. Onunla gerçekten araba ile randevuya çıkmak istiyorum. Sahile ya da onsene (kaplıcaya). Birlikte her yere olur! (Yamada Ryosuke)

Okuyucuların yorumları:

-“Çok yakışıklı! Aile kurma fikrini seven bir üye ♥.”
-“Ondan hoşlanıyorum. Yalnızca havalı değil ayrıca çok da yetenekli!”
-“Hınzır yanını daha yakından görmek istiyorum ♥.”
-“Çok kibar biri ama sadist bir yanıda var, bu iyi ♥.”

Kategori #3: Sence en çok akıllı telefon uygulaması kimde var?


 1. Chinen Yuri
2. Takaki Yuya
3. Nakajima Yuto

1.'nin yorumu:

Ben de “SEVGİ Uygulaması (Ocak'ta kendisinin yazdığı bir şiir.)” etkin olabilir (gülüyor). Bende gerçekten bir sürü oyun var. Yap boz, yönetim simülasyonu gibi... Birçok tür var ama o kadar da çok yok. Klasörlere böler, ekrana uyacak şekilde 3 kare yaparım. Eğer birçok oyun tamamlarsam, akıbet kim bilir ne olur. (Chinen Yuri)

Okuyucuların yorumları:

-“Oyunları seviyor, sanırım birçok uygulama indiriyor.”
-“Chinen elektronikte çok iyi!”
-“En on teknolojiyle randevuya çıkmış gibi.”
-“Ocak sayısında uygulama ile ilgili bir şiir yazmıştı.”
-“Sanırım uygulamalar konusunda tavsiye verebilecek bir üye.”

[Bize gösterirler…]

Akıllı telefon uygulamaları:

Arioka: 80 uygulama

80 çok mu? Sözlere göz atmak, müzik yapmak vs. için kullanıyorum. Müzikle ilgili birçok uygulamam var. Ayrıca oyunlarım için de.

Nakajima: 41 uygulama

Araçlar, fotoğraf, müzik, kamera, arama vs. gibi uygulamalar. Türlerine göre klasörlerine ayırıyorum.

Chinen: 35 uygulama

Bugünlerde hiç uygulama ekleyemedim... Bir kız iyi uygulamalar biliyorsa bu onun için iyi bir yön.

Takaki: 26 uygulama

Lezzetli restoranları bulma uygulamam var. Aniden acıkırsam birini araştırırım ve sonuç mükemmel olur!

Yaotome: 97 uygulama

Arkadaşlarımın önerdikleri ve benzer uygulamalar dahil birçok var. Hepsini klasörlere ayırıyorum. 97 uygulamam olması şaşırtıcı!

Okamoto: 59 uygulama

Birçok fotoğraf düzenleme uygulamam var. Hepsini klasörlere ayırıyorum. Uygulamalarımı nadir silerim, durmadan çoğalırlar!

Inoo: 40 uygulama

Hemen şu anda kullanmadığım uygulamalarımı siliyorum. Gerçekten oyun eklemem. En fazla harita ugulamasını kullanırım. Haritalar en güçlüsü!

Yamada: 30 uygulama

Korece öğrenmek için 7 uygulamam var ayrıca haberleri görmek için. Ve direkt beni gurme sitelerine bağlayan uygulamalar ve haritalarda var. Yalnızca bisiklet kullanırken oyun oynarım.

Yabu: 25 uygulama

Bu uygulamayı yalnızca birazcık kullanıp sildim! Uygulamaları yalnızca takım yıldızları için kullanırım, öğrenmek için hemen telefonuma başvururum. ♪”

Kategori #4: Sence en iyi cosplay kim olur?


 1. Chinen Yuri
2. Yamada Ryosuke
3. Arioka Daiki

1.'nin yorumu:

Myojo için farklı şeyler giymiştim.~ Ama özel hayatımda cosplay olmam! Bence giymek eğlenceli olur, böylece herkes mutlu olur. Bir daha ki sefere fırsatım olursa zırh giymeyi denemek isterim. Üyelerden birinin ne giymesini isterim... Keito'nun leotard (balet kıyafeti) giymesini isterim. Kesinlikle ona yakışmaz, beklentilerimi boşa çıkarmak istiyorum! (Chinen Yuri)

Okuyucuların yorumları:

-“Sanırım mutlulukla dolu bir cosplay olur.”
-“Kızsı yüzünden dolayı ona her şey yakışır.”
-“Büyük beden pijama giymesini istiyorum!”
-“Hizmetçi kıyafeti ona kesinlikle yakışır.”
-“Sanırım en az 10 hayvan köstümü giyer.”

[Konu ilgili düşünceleri…]

“Ya alarm çalarsa…?”

Orjinal Uyandırma Sesi


Inoo: “Sabah oldu, geç kalacaksın. Kahvaltını yaptığından emin ol.”

Zeminde otururken, bir büyü gibi, sana müzikal notaları söyleyeceğim. Korkunç ama uyanmak istemiyor musun?

Yaotome: “Sınav! Cuma sabah 8'de müzik gösterisi var?”

Sonunda doğru cevabı veremeden sınavdan vaz geçeceğim, alarm durmuyor. İnsanlar sabahları güçsüz olsa da kalkarlar.

Takaki: “Acelen yoksa uyan, ben uyuyacağım~”

Birinin beni uyandırması imkansız. Kesinlikle uyurum... Az önce Yabu-kun beni uyandırdı.

Yabu: “Uyan! Her şeyden sonra uyanıksın huh! Ah, ama hala uyan!”

Onun uykulu yüzüne ebediyen bakmak istermişim gibi hissederim. Böyle düşünürken onu uyandırırım, onu uyandırmayı düşünürken uyansın ya da uyanmasın onu sallarım.

Yamada: “Sana kalkmanı söyledim! Devekuşu Kulübü'nden misin?!”

Kami-san zıplayarak zeminde yürürken espri şakayla karışık onu döndürür. Sonra “Sana söyledim uyan~!” diyerek zıplayıp onu uyandırırım.

Chinen: “Erken kuş solucanı kapar, zaman paradır, acele davranmak boşa değildir, erken kalk~” (alarm durana dek söylemeye devam eder)

“Erken uyanırsan en iyisi olur.” yalnızca bu sözleri duyarsam erken uyanmayı düşünürüm.

Nakajima: “Derhal kalk! Hemen kalk!”

Üst üste aynı şeyleri tekrarlarım, kişi uyanabilir. Bu tarafı biraz sıkıcı olur ama.

Arioka: “Hey, yalan söylüyorsun değil mi?! Lütfen gözlerini aç! Lütfen beni yalnız bırakmaaaaaaaa!!”

Bu Yamada'nın “Johnny’s World” deki bir repliği. Bu repliği seçtiğim için, zamanında gözlerini aç ve uyan!

Okamoto: “Yine mi uyuyorsun? Sana 5 dk. daha vermemi ister misin? Ama o zaman başına bela olurum!”

Demenin aksine, “İstediğin kadar uyu.” derim ve sonun da o da bana “Hemen uyanıyorum! Üzgünüm!” der (gülüyor).

Kategori #5: Sence kim daha dakik?


 1. Yabu Kota
2. Nakajima Yuto
3. Yaotome Hikaru

1.'nin yorumu:

Az vaktim olsa bile aceleci davranmayı sevmem.~ Sadece zamanında varmak için işe 5 dk. önceden başlarım. “Johnny’s World” de bile önceden başladım. Perdenin açılmasına 45 dk. kala zamanı 25 dk.ya yayarım. 5 dk. önceden makyajımı yaptırır ve soyunma odasından ayrılırım. Ve işte buradayım, perde açılmadan önce tam perdenin önünde olurum (gülüyor). (Yabu Kota)

Okuyucuların yorumları:

-“JUMP'ın ağabeyi ve daima beste yapan biri.”
-“Ne olursa olsun, tüm davranışlarını yürekten yapan biri.”
-“Önceden o buluşmalarına tam zamanında geldiğini söylemişti.”
-“A kan grubu dakik olur.”
-“Sanırım her saniyesi ve dk.sı onun hazinesi.”

Kategori #6: Sence en çok müziğe kim aşina?


 1. Arioka Daiki
2. Okamoto Keito
3. Nakajima Yuto

1.'nin yorumu:

Imperial Tiyatrosu’nda sahnelenen “Johnny’s World” un kulisinde sık sık müzikle ilgili şeyler yaptım. ~ Batı müziğinden geleneksel Japon müziğine kadar birçok farklı müzik dinliyorum. Diğer üyeler hip hop, R&B dans ve rock müzik gibi şeyler yaptıkları için bana yalnızca bu kalıyor! Daima Amerikan radyo şovlarını dinliyorum. Dinlerken ind* ile ilgilendiğim artistlerin şarkılarını araştırırım ♪. (Arioka Daiki)

Okuyucuların yorumları:

-“Sanırım müziği çok seviyor.”
-“Yabancı müzikler hakkında çok şey biliyor!”
-“Muhtemelen müzik çalarında birçok farklı müzik vardır.”
-“Sanırım birçok CD alıyor ve şarkılar konusunda herkese tavsiyelerde bulunuyor.”
-“Eğer o koroda olsa, sanırım sadece en yüksek sesi o çıkartır.”

Kategori #7: Sence aşçı şapkasıyla en iyi kim görünür?


 1. Yamada Ryosuke
2. Nakajima Yuto
3. Arioka Daiki

1.'nin yorumu:

Sanırım her zaman makarna yapıyorum. Bir şekilde, iş tada geldiği zaman bir şeyler eksik... Bahsedersem, önümde gerçekten çok yüksek bir engel var. Gittiğim dükkan ile aynı kalitede olursa harika olur. Profesyonel olursam muhteşem olur, aşçılık lisansı almak istiyorum. Geleneksel Japon ve İtalyan restoranlarında çalışmak isterim! Bu arada en çok takoyaki pişirmede kendime güveniyorum. (Yamada Ryosuke)

Okuyucuların yorumları:

-“Eğer konu aşçılıksa, işte bu Yamada-kun!!”
-“Onun kız kardeşi olacağım ve o da bana yemek pişirecek ♪.”
-“Aşçı olan biri varsa o da Yamada değil mi?!”
-“Önceden hayalinin aşçı olmak olduğunu söylemişti.”

Kategori #8: Sence bovlingte en iyi kim?

  
1. Nakajima Yuto
2. Takaki Yuya
3. Yaotome Hikaru

1.'nin yorumu:

Ortalama skorum 90, yani sanıldığı gibi oynamakta iyi değilim~
Eskiden Keito ve babası ile birlikte oynardım. Ama ikimizin arasında iyi olan oydu, ben yalnızca normaldim (gülüyor) . Uzundum ama ellerimi ve ayaklarımı çok iyi kontrol edemiyordum, bu yüzden dezavantajlıydım. Binicilik, JUMP üyelerine karşı kazanabileceğim bir spor olabilir. Ya da belki voleybol, boyum bu iş için harika! (Nakajima Yuto)

Okuyucuların yorumları:

-“İsabetli vuruş yaptığında basit bir mutluluktan havalara uçacağını hayal ediyorum.”
-“Bateri ve step dansı hobileri olduğu için sanırım bovling onun için sorun olmaz.”
-“Her hareketini dikkatlice planlayan birine benziyor, her pini devirirken onu görebiliyorum.”
-“Bovling için elleri ve ayakları iyi, muhtemelen kontrolü de çok iyidir.”

İnceleme Köşesi

[Onlara sorduk…] JUMP’ın En Yüksek Bovling Skorları

Yamada: 110 Chinen: 190 Nakajima: 130 Okamoto: 150 Arioka: 90 Takaki: 210 Inoo: 120
Yabu: 153 Yaotome: 103

Kategori #9: Sence en çok şaka yapan kim?


 1. Hikaru Yaotome
2. Chinen Yuri
3. Arioka Daiki

1.'nin yorumu:

Birçok şaka yapıyorum ama aslında gerçekten insanı çatlatacak şakalar değil. Öte yandan, Chinen böyle söylüyor, değil mi?! Şu çocuk ne düşünürse hemen söylüyor. Bence muhtemelen nedeni güçlüyüm “Bana karışma.” imajı yüzünden, değil mi? Şakaya geldiği zaman özellikle performans sırasında birkaç şaka yapacağım ama çok değil. (Yaotome Hikaru)

Okuyucuların yorumları:

-“Sanırım mimiklerini değiştirmede en iyisi.”
-“Komik şeylerden hoşlanıyora benziyor.”
-“Boke* gibi görünüyor ama her zaman tsukkomi*.”
-“Onu şaka yaparken ve JUMP üyelerini güldürürken görebiliyorum.”
-“Bilmecelerde iyi.”

İnceleme Köşesi

[Bize anlattılar…]

JUMP’ın Şakaları


Yamada: Yamada küçük bir dağda yaşıyor. (Yamada'da ki “Yama” kanji dialektinde dağ anlamına geliyor.)

Chinen: Şu karaciğeri yer misin? (Tekerleme)

Nakajima: Kırılmış saati yalnız bırak! (Tekerleme)

Okamoto: Neşeli kız ayağa kalk step dansı yap. (Tekerleme)

Arioka: Şu varil, o benim! (Tekerleme)

Takaki: SEN sen ol. (Kelime oyunu)

Inoo: Çita uçurumdan kaydı! (Tekerleme)

Yabu: Cep telefonu elime sıkıştı, elim incindi! (Tekerleme)

Yaotome: Sevgililer Günü'nde çok çikolata yediğim için, yalnızca biraz yiyebildim! (Kelime oyunu, choco->çikolata & chocotto->biraz)

Kategori #10: Sence en narsist (kendini seven) kim?


 1. Okamoto Keito
2. Chinen Yuri
3. Takaki Yuya

1.'nin yorumu:

Cidden! Herkes sık sık aynalara baktığımı söyler!! Ama kendimi sevdiğim için değil. Daha çok güvenim olmadığı için aynada kendime biraz göz atmak istiyorum... işte benim nedenim bu! İnsanların önüne çıkmadan önce havalı göründüğümden emin olmak istiyorum (gülüyor). Özel hayatımda, aynalarımın önünden yürümüyorum (gülüyor) (Okamoto Keito)

Okuyucuların yorumları:

-“Daima saç stiliyle ilgileniyor.”
-“Sanırım aynaya bakıp, havalıyım diyor.’”
-“Saç stilini sık sık değiştiriyor.”
-“Herkese söylemiştim…”
-“Myojo'nun Ocak sayısındaki şiiri çok narsistçe.”

İnceleme Köşesi #5

JUMP Üyelerinin Bakmak İstedikleri Hayvan ve Ona Vermek İstedikleri İsim


Yamada:

Hayvan: Maymun
İsim: Monkey (Maymun)

Maymunlara gelince, insan gibi davranışları şirin. Onunla yaşamak, yemek yemek hatta onunla uyumak istiyorum.

Okamoto:

Hayvan: Kedi
İsim: Nyan (Kedi miyavlaması)

Beyaz renkli masum kedileri severim. Bir gün, köpeğimi büyütersem kedi gibi oturur!

Inoo:

Hayvan: Sincap maymunu
İsim: Suza

Küçükken hayvanat bahçesinde kafese girmeme izin verilmişti. Bir tanesi omuzuma tırmanmıştı, çok şirindi.

Chinen:

Hayvan: Cüce ipek maymunu
İsim: Saru Kichi (İyi şanslı maymun)

Aslında, hayvanlarla aram çok iyi değil. Küçük bir maymun olursa o zaman onunla anlaşabilirim! Kardeş gibi olmaz mı?

Arioka:

Hayvan: Maymun
İsim: Dağ

Maymunuma dağ maymunu gibi “sert” bir ifade vermek istiyorum. Bu düşüncelerle ona bu adı verdim.

Yabu:

Hayvan: Köpek (shiba)
İsim: Kotaro

Küçük bir köpek bakmak istediğim için Shiba köpekleri iyi olur ♪. Soy adımı ona vereceğim.

Nakajima:

Hayvan: Ejderha
İsim: Xiao long bao (Çin etli hamur çorbası)

Kanji dialektindeki “ryuu” [ejderha] ile xiao long bao benzer anlama geliyor, bu yüzden bunu seçtim. Xiao long bao ile top yakalamaca oynama istiyorum ♪.

Takaki:

Hayvan: Yılan
İsim: Nyoro-chan

Birçok insan böyle bir hayvanı besleyemeyeceği için, yılan iyi olur. Muhtemelen hayvan aşığı Yamada bile böyle bir hayvanı besleyemez.

Yaotome:
 
Hayvan: Kedi (Bengal)
İsim: Pembe

Uzun süredir kedilerle aram hiç iyi değil ama bir Bengal kedisi, leopar kedi karışımıdır. Bu yüzden beslemek istiyorum.

 Kategori #11: Sence hayvanları kim sever?


 1. Yamada Ryosuke
2. Arioka Daiki
3. Inoo Kei

1.'nin yorumu:

Hayvanları seviyorum ♥. Sık sık köpeklerimle uyuyorum, Cookie ve Kuu ile. Cookie yakışıklı bir Chihuahua! Kuu-chan biraz çirkin. Toy poodle olduğu için sık sık tıraş oluyor. Yamada hanesi onun çok güzel olmasını istemiyor, bizim için tüylü olması iyi (gülüyor). (Yamada Ryosuke)

Okuyucuların yorumları:

-“Onun Chihuahua'sı olduğunu duydum (gülüyor).”
-“Kendisi şirin bir tavşancığa benziyor!”
-“Köpek, kamlumbağası ve hamsteri var.”
-“Yamada bir hayvana benziyor.”
-“Yamada evi hayvanat bahçesine dönmüş (gülüyor).”

Kategori #12: Sence onsene (kaplıcaya) gitmeyi kim seviyor?


 1. Takaki Yuya
2. Inoo Kei
3. Arioka Daiki

1.'nin yorumu:

Gerçekten kaplıcayı seviyorum! Hoşlandığım yerlerdeki birçok kaplıcaya gittim. Gün doğmadan 1 saat önce Yamanashi'deki kaplıcaya gittim. Sıcak suya girdiğim zaman, Fuji Dağı'ndan doğan sabah güneşini görebiliyordum. Cidden muhteşemdi! Dağ yakınlarındaki kaplıcalar ile sahil kenarlarını seviyorum.~ ♪ (Takaki Yuya)

Okuyucuların yorumları:

-“Seyahate çıkmayı seviyor.”
-“JUMP'ın büyük babası.”
-“Birçok onsene gitmişe benziyor.”
-“Sanırım ilk yaptığı şey kaplıcada saunaya oturmak, olan kişilerden!”
-“Sahili sevdiği için muhtemelen kaplıcayı da çok seviyor.”

Kategori #13: Kimin büyük anne olmasını istersin?


 1. Inoo Kei
2. Yabu Kota
3. Nakajima Yuto

1.'nin yorumu:

Neden? Yeşil çayı sevdiğim için mi? Inoo hanesinde her gün, her gece çay içildiği doğrudur. Ama büyük anne olarak söylemek istediğim bir şey var… Büyük anne olmak istemiyorum!! (direkt söyledi) Belki 10 yıl sonra. Kendi hayat tarzımı yaşadığım kırsal bölgede, organik sebze ekip biçeceğim. Şimdikinin tam tersi olacağım, o zaman bu büyük anne ile yeşil çay içebilirsin? ☆. (Inoo Kei)

Okuyucuların yorumları:

-“Sanırım her şey ile sakince ilgilenen biri.”
-“Tasasız, soluk yüzlüm.”
“Yağmur yağdırır gibi görünüyor (gülüyor).”
-“Çok zeki, birçok şey biliyor.”
-“Çay ona yakışıyor (gülüyor).”
-“Sanırım torunlarına göz kulak olur.”

Kategori #14: Sence kimin adalet duygusu güçlü?


 1. Nakajima Yuto
2. Okamoto Keito
3. Yamada Ryosuke

1.'nin yorumu:

İnsanlar çöp attığında ya da otobüste yüksek sesle sakız çiğnediğinde hemen dikkatimi çeker. Tabii yabancılara yapma diyemem ama üyelerden biriyse yapmamaları için tavsiyede bulunurum. Trende birinin kulaklığından dışarıya sesler yayıldığı olur. Bende önceden kulaklık kullandım, başkalarına ses gidiyor mu diye kontrol ederdim. Mükemmel olmadığım için daha dikkatli olmak istiyorum! (Nakajima Yuto)

Okuyucuların yorumları:

-“Dürüst biri.”
-“İnsana adalet kahramanı olma hissi veriyor.”
-“Yapmaya karar verdiği şeyleri kesinlikle yapıyor.”
-“Üstün kişiliği yüzünden.”
-“Görmek istediklerini gören biri (gülüyor).

Kategori #15: Sence kim bir manga karakteri gibi görünüyor?


 1. Yamada Ryosuke
2. Chinen Yuri
3. Arioka Daiki

1.'nin yorumu:

Shounen manga okuyorum ve sonunda “Böyle havalı bir çocuk olursam herkes bana aşık olur!” diye düşünüyorum. O karakter gibi davranmayı denemek istiyorum. Mesela “B.O.D.Y” mangasındaki Fuji-kun! Host olarak çalışıyor ama sonunda sevdiği kızın uğruna hostluğu bırakıp olgunlaşıyor. Olgun deneyimler kazanabilirsem harika olur çünkü çocukları seviyorum.~ ♪ (Yamada Ryosuke)

Okuyucuların yorumları:

-“O tamamıyla shoujo mangasından biri gibi görünüyor!!”
-“Hayır. Yamada gibi görünmüyor o aslında mangadan geldi (gülüyor).”
-“Elbette, manganın ana karakteri o (gülüyor).”
-“Ryosuke-kun için shoujo manga okunur.”
-“Okuldaki popüler çocuk olur (gülüyor).”

Kategori #16: Sence aniden seni kim öper gibi görünüyor?


 1. Yamada Ryosuke
2. Takaki Yuya
3. Arioka Daiki

1.'nin yorumu:

Öpüşseydik, “Hadi öpüşelim.” der ve 2 saniye sonra onu öperdim ♥. Bu çok mu ani olur? Neden yalnızca 2 saniye sürecek? Kız istemiyorsa o zaman zarfında beni reddeder. O zaman düşünmesi için ona 2 saniye veriyorum. Onu izinsiz öptüğümde sonunda ne olacak merak ediyorum. Öpücüklerim ani ve beklenmedik olacak (gülüyor). (Yamada Ryosuke)

Okuyucuların yorumları:

-“Eğer birisiyle yüz yüze gelirse, aniden yapacakmış gibi görünüyor.”
-“Sanırım sürprizleri seviyor.”
-“Nedeni sadist olması.”
-“Yaya kavşağında ışıkların yanmasını bekler iken seni öpecekmiş gibi duruyor.”
-“Yamada'nın beni aniden öpmesini istediğim için ♥.”

Kategori #17: Sence kim olgun kadınlardan hoşlanıyor?


 1. Chinen Yuri
2. Takaki Yuya
3. Okamoto Keito

1.'nin yorumu:

Olgun kadınları severim ♥. Ablam olduğu için, olgun kadınlarla konuşmam daha kolay. Ama kouhailerime gelince, benden küçük çocukların yüzlerine bakınca sorunlarını anlayabiliyorum. Böyle olduğu için benden daha küçükleri reddedebileceğimi sanmıyorum. Her şeye rağmen ilişkiyi ben yönetmek istiyorum. Ehliyetim yok ama alırsam arabamla gezmek isterim.~ ♪ (Chinen Yuri)

Okuyucuların yorumları:

-“Kardeş karakterine sahip olduğu için, başkalarının şefkatine ihtiyacı var gibi.”
-“Kızlar onu korumak istiyor gibi.”
-“Sanırım bencil isteklerini hoşlandığı kişi karşılayabilir.”
-“Hoşlandığını söylemekten ziyade sanki olgun kadın koleksiyonu yapacakmış gibi görünüyor.”
-“Yönetimi ele alacak biri.”

Kategori #18: Sence kim genç kadınlardan hoşlanıyor?


 1. Yabu Kota
2. Yamada Ryosuke
3. Takaki Yuya

1.'nin yorumu:

Herkesin arzusu bu değil mi? Myojo okuyucuları benden daha genç değil mi? Bence, insan aşık olduğunda yaş gerçekten önemli değil. Genç birine rast geldiğim zaman, onun çekici yönünü hissedersem o idare edebilir mi diye merak ediyorum. Tabii ki olgun kadın nasıl iyi idare edeceğini bilir. Ama olgun ve genç kadın arasındaki idare eksikliği ilginçtir! Ruhum ve aklıma geldiği zaman genç olduğum için, öyle bir kıza bağlanmak istiyorum. (Yabu Kota)

Okuyucuların yorumları:

-“Gerçekten popüler.”
-“Kendisine iyi göz kulak olduğu için, genç kızları idare etmekten hoşlanıyor gibi görünüyor.”
-“Rahatlatmak istiyor gibi.”
-““Kız kardeş” tarzı kızlardan hoşlanıyor gibi.”
-“Chinen-kun'a aşık gibi.” (gülüyor)

 Kategori #19: Sence saçlarını arkaya atınca kim iyi görünüyor?


1. Takaki Yuya
2. Hikaru Yaotome
3. Okamoto Keito

1.'nin yorumu:

1. seçildiğim için teşekkür ederim! Ama saçlarımı arkaya attığım zaman, kişiliği kötü gerçek bir yankee gibi görünürüm. Bu yüzden saçlarımı arkaya atmak istemiyorum. Inoo-kun'un bencil bir yankee olmayı denemesini istiyorum. Sonunda ne hisseder merak ediyorum. En azından bir kez denemesini istiyorum. (Takaki Yuya)

Okuyucuların yorumları:

-“Bunu yapıyor gibi görünüyor.”
-“Saç stili öncedende böyleydi.”
-“Kötü bir çocuğa benziyor (gülüyor).”
-“Küçük bir yüzü olduğu için.”
-“Seksi olduğu için.”
-“Alnı çok güzel.”

Kategori #20: Sence mavi saç en çok kime yakışır?



1. Hikaru Yaotome
2. Okamoto Keito
3. Inoo Kei

1.'nin yorumu:

Neden ben? Muhtemelen okuyucular yüzünden, saçımı sarıya boyadığımdan beri güçlü bir imajım var. Bunun için uzun mavi bir peruk takarım, bir dahaki sefere saçımı daha kısa kestirip, maviye boyayıp, parmaklarım da bal mumu ile etrafta koşuşturacağım. Geçen sefer saçlarım ağarmıştı, elimle renk atmıştım. Büyük bir sorundu. (Hikaru Yaotome)

Okuyucuların yorumları:

-“Önceden drama için saçlarını sarı renge boyamıştı.”
-“Sarıdan, siyah ve kahverengiye tek renk yakışıyor ona.”
-“Kıvırcık saçta yakışır, ona her şey yakışıyor. (gülüyor).”
-“Saç stiline 7 renk yakışır mı?!”
-“Bence orijinal çarpıcı renkler saç stiline yakışır.”

Kategori #21: En İyi Çift


1. Yamada Ryosuke & Arioka Daiki
2. Yamada Ryosuke & Chinen Yuri
3. Yabu Kota & Yaotome Hikaru

1.'nin yorumu:

Daiki: İkimize gelince bu en iyi çift seçilişimizin arayla 4. yılı.
Yamada: Aramızda iyi bir uyum var bu yüzden aramızda hiçbir şey olmaz.
Daiki: Geçen yıl “Kindaichi Shounen no Jikenbo” filminde birlikteydik, şimdiye dek birlikte çok vakit geçirdik. Öncekinden daha fazla Yamada'ya aşığım ♥.
Yamada: Bir araya geldiğimiz zaman mantıksızca kelime alışverişi yaparız. Bence bu süper.
Daiki: Yamada ve benim tuvalete gidiş zamanımızda aynı.
Yamada: Bu doğru. Yemek yerken, yalnızca“… Dai-chan” derim ve Dai-chan'da “Hadi gidelim.” der (gülüyor). Bugün bile giydiği iç çamaşırının rengini biliyorum. Turuncu olabilir mi? Kırmızı? Ya da sarı? O renk değil mi?
Daiki: Yanılıyorsun! Benim hakkımda hiçbir şey bilmiyorsun!
Yamada: Ah! Yani gri, huh?!
Daiki: (İç çamaşırını kontrol eder) pin pon! Doğru.~ Tam da en iyi çiftten beklendiği gibi!

Okuyucuların yorumları:

-“Eski çiftlerin flört etmesi gibi.”
-“Tabii ki de onlar “ariyama” değil mi?”
-“Sanırım daima birlikteler. En iyi çift.”
-“Onlar kazandığı için bir rutine daha hazır olun ♥.”
-“İyi bir uyumları var.”

Kategori #22: En İyi *Boke & Tsukkomi Çifti 


 1. Hikaru Yaotome & Yabu Kota
2. Yamada Ryousuke & Chinen Yuri
3. Inoo Kei and Yaotome Hikaru

1.'nin yorumu:

Yabu: İkimiz bir araya geldiğimiz zaman Boke & Tsukkomi değil miyiz?
Yaotome: Evet. Ben ve Keito genellikle tsukkomiyi oynayan sersemleriz. Ama Yabu ve Yamada genellikle boke olurlar.
Yabu: Bana gelince durum böyle, konserlerimizin MC kısmında yetişkin Yabu tsukkomi rolünü oynar. Ama Hikaru ve ben olduğumuz zaman, ben nadir tsukkomi olmuyor muyum?
Yaotome: Sen ve ben bir araya geldiğimiz zaman çılgınca şeyler yaparız. Ve sonunda da tuhaf bir atmosfer yaratırız.
Yabu: Nasıl yani?
Yaotome: Bahsedersek, “Johnny’s World” günü saçım yapılmıştı ve Yabu “Düz saçını seviyorum Hikaru ♥.” diye mırıldanmıştı. Sesi aniden sevgiyle çıktığı için bende “E-Evet.” diyebildim (gülüyor).
Yabu: Hayır, bu masum hislerim yüzündendi.
Yaotome: Hey!
Yabu: Ahahahahahaha! (gülüyor).

Okuyucuların yorumları:

-“Mükemmel bir uyum gösterip aralarında sorunsuz boke ve tsukkomiyi değiştiriyorlar.”
-“Yabu konserin MC kısmında çılgınca koşarken, Hikaru ortaya çıkıp onu durdurmuştu.”
-“Çok uzun zamandır böyleymiş gibi görünüyorlar.”
-“YabuHika çok komik bir çift!”

Kategori #23: Sence aynı kız için kim kavga eder?


 1. Nakajima Yuto & Okamoto Keito
2. Arioka Daiki & Yamada Ryosuke
3. Yamada Ryosuke &Okamoto Keito

1.'nin yorumu:

Nakajima: Hoşlandığımız kız tipi aynı değil, bu yüzden kavga edeceğimizi düşünmüyorum.
Okamoto: Bence aynı (gülüyor). Deneyip beğenimizi test etmeliyiz. Peki, saç stili?
Nakajima: Orta uzunlukta, kahverengi saçlı kız benim için iyi olur.
Okamoto: Bende uzun, kahverengi saçlı severim! Kâkule ne dersin?
Nakajima: Kâkul iyi olur.
Okamoto: Ben kâkulleri imkansız bulurum….eh? (gülüyor) Boş ver, peki elbisesinin rengi, ne tercih edersin?
Nakajima: Hmmmm, beyaz!!
Okamoto: Bende öyle, beyaz mükemmel!....eh? (gülüyor)
Nakajima: Eh? (gülüyor)
Okamoto: Tamamıyla benzer değil mi? (gülüyor) Eğer arkadaşlığımız tehlikeye girerse, hoşlandığım kızdan vaz geçerim… Hislerimi bir şarkıyla ifade etmeye çalışmak istedim. Lütfen dinle. (gitar çalıyormuş gibi yapar) *söylüyor* ~ Pes ediyorum. ~ Evet ♪.
Nakajima: İnanılmaz!! Gerçekten söyledin!!
Okamoto: Pes ediyorum~, seni seviyorum ♪~
Nakajima: Hey! Yani benim için aşık oldun değil mi?!! (gülüyor)

Okuyucuların yorumları:

-“Zihnen güçlü olsalarda söz konusu aşka gelince güçsüzler.”
-“Benim için kavga etsinler istiyorum ♥.”
-“Birlikte gelip “O bana ait! derler.”
-“İkiside birlikte iyi vakit geçirdikleri için, ilgi alanları da benzer.”

* 'Boke' ve 'Tsukkomi' Japon komedisinde iki tiptir. 'Boke' aptalca şeyler söyleyen ve budalaca hatalar yapan kişi, 'Tsukkomi' ise bu hataları yakalayan ve yumuşakca Boke'yi cezalandıran kişidir, sık sık başına vurur.

* İnd: İndie rock olarak da bilinir. Herhangi bir türe bağlı kalmayan rock müzik demektir.

Çeviri: Landis

1 yorum:

  1. Yamada ya asikimmmmmmmmmmmmmmm hemde cokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

    YanıtlaSil