29 Temmuz 2013 Pazartesi

[08/12 Peach Lemon] Chinen’in İlk Başrolü


“İlk başrol oynadığım “Sprout” dizisi bir shoujo mangadan alınma, canlı ve masum bir aşk draması. Şu ana dek bir öpüşme sahnesi olacağını bilmiyordum. Taa ki magazin dergisinde ki “Öpüşme yasağı kalktı!” manşetini görene dek. Sonra “Huh?! Gerçekten mi?” dedim. (gülüyor) Şimdiye kadar tüm dizilerim Hey! Say! JUMP üyeleri ile birlikteydi, ilk kez aşk konulu bir dizide oynuyorum. Böyle bir dizi de ilk (Yamada) Ryosuke'nin oynayacağını düşünmüştüm. (gülüyor) Şaşırdım.

Dizide baş karakter Miku ile birlikte pansiyonda kalan, neşeli ve dostcanlısı Souhei karakterini oynuyorum. Ayrıca Souhei çok sevimli biri ve bir kızarkadaşı da vardır. Zamanla Miku ile daha da yakınlaşacaktır... Umm, biraz sersem mi yoksa açık sözlü mü demeliyim? Ama gerçekten iyi bir çocuk. Ayrıca drama da A.B.C.-Z grubundan Hashimoto (Ryosuke)-kun ve aynı ajanstan birçok kişi var. Elimden gelenin en iyisini yapmak istiyorum!

Amacım “Chinen Yuri” yi ortaya çıkarmak değil. “Souhei” nin aşkı ve öpücüğü seni drama dünyasına daldırabilir ve kalbini çarptırabilir. Cumartesi gecesi oynuyor, umarım yaz tatili başlayan Pichi Lemon okuyucuları diziyi izler!”

Çeviri: Landis

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder