10 Ağustos 2013 Cumartesi

Kasumi Arimura FRIDAY Magazin Fotoğrafları İçin Özür Diledi


7 Ağustos'da, “Amachan” dizisinin yıldızı aktrist Kasumi Arimura FRIDAY magazinde Hey! Say! JUMP grubu üyesi Okamoto Keito ile çekilmiş olan fotoğraflarının yayınlanması ile ilgili bloğunda özür diledi.

Kasumi Arimura ayın 7'sin de bloğunda bu mesajı yayınladı:

"Herkesden bu kadar çok soruna yol açtığım için özür dilerim. Herkesin yorumlarını okuduktan sonra kendi düşüncelerimi dile getirmiş gibi hissettim. Bir kez daha düşüncelerimi dile getirmek istedim ve insanların beni oyunculuğumla tanımasını istiyorum. Olayları geride bırakarak gelecekte yaptığım her şeyde %100'ümden daha fazlasını ortaya koymak istiyorum.Şu andan itibaren 1 yılda, 2 yılda, 3 yılda.... umarım herkese ilerlememi gösterebilirim. Umarım hedefime ulaşma çabamda herkes beni destekler. Herkese teşekkür ederim, saygılarımla."

Mesajı okuyan okurlar şu yorumlarda bulundular:

"Birisine aşık olduğu için neden insanlardan özür diliyor anlamıyorum. O bir erkeğin evine giden kızlardan değil."

"O 20 yaşında, değil mi? O bir idol değil bu yüzden özgürce bir ilişki yaşayabilir."

"Bu bir skandal değil. Gelecekte Gakky ya da Maki'nin varisi olabilir."

"Arimura'yı ilk kez bu skandal sayesinde gördüm ama o gerçekten çok şirin!"

Kaynak: Aramatheydidnt
Çeviri: a.j.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder