12 Ağustos 2013 Pazartesi

Eylül 2013 Potato "Uyan!" - Yamada Ryosuke


Görüş açım kötüleştiğinden beri sabahları uyandığım zaman gerçekten görüşüm bulanıklaşıyor. Uyandığımda ilk iş gözlüklerimi takar ve oturma odasına giderim. Ebevenlerim saçlarım darmadağın beni görünce sık sık “ Auran sıfır.” derler (gülüyor). Buna ek olarak sabahları kan basıncım düştüğü için kısa bir süre konstrasyonumu kaybediyorum. Harika rüyalar gördüğüm günler dışında genellikle az heyecanlı uyanırım. Sonra duş almaya gider ve “hızlıca bitirmem gereken işlerim var.” düşüncesiyle kahvaltımı yaparım. Genelde 7 saat uyurum. Uyanmamla evden ayrılma saatim 2 saati bulabilir. Bir erkek için uzun bir zaman olduğunu düşünüyorum ama zamanında hazır olmak isteyen biriyim. İşe gidip gelirken sıklıkla uyur ya da Korece çalışırım.

Bugünlerde dairede yaşayacak kadar büyüdüm. Ama taşınmayı ya da öyle bir şeyi düşünmüyorum, oda dekore etmeyi çok seviyorum. Sık sık Yuma ve Chinen'nin uyuyan yüzlerini görüyorum. Şu uyuyan çirkin yüzleri~ Kesinlikle auraları yok. Ben de öyleyim. Ama bir yandan da düşünürsen uyuyan endişesiz yüzleri çok da şirin ♪.

Kız arkadaşım tarafından uyandırılmayı hayal edersem... Kız arkadaşımın kulağıma yaklaşarak bana kibarca “Uyan ♥”. diye fısıldamasını isterim. Ayrıca 2 dk kulağıma yakın durursa onun üzerimde varlığını hisseder ve kendisini kucaklarım ♥. Buna karşın onu ben uyandırırsam, gider beyaz uzun bir peruk takar, yastığının yan tarafına diz çöker ve “Gün~ayyyy~dınnnn~”. der, korkuyla kendisini uyandırırım! Sadece şakaydı. Onu normal bir şekilde basitçe “Uyan” diyerek uyandırırım. Elbette böyle olunca gözlüklerimi takarım, o da uyanır ve gözlüklerini takar. Ah, bu hayalde onun da görüş açısı kötü. Dünyayı umursamadan yatağımızda yatarsak hoş olur. (gülüyor) Birlikte saçlarımız darmadağın, onun için yaptığım kahveyi içeriz. Dışarı da bir çift gibi görünmekten ziyade evde öyle olsak hoş olur. Bunun özlemini çekiyorum~!!
Bu arada o uyurken büyük boy tişört ve şort giyer. Tüm erkeklerin hoşlandığı gibi!

Çeviri: Landis

1 yorum:

  1. Şu kız arkadaş fantezisi....
    Bu çocuk bir gün beni öldürecek<3Hayalin güzelliğine bak...
    Bende gözlüklüyüm umudum var mı dersiniz?

    YanıtlaSil