16 Ekim 2013 Çarşamba

Şubat 2007 Duet - Nakajima Yuto x Yamada Ryosuke


 Tsukkomi Savaşı'nda Nakajima ve Yamada'nın Dostluğu

Bu ay soru cevap şeklinde Nakajima ve Yamada'nın dostluğunu açıkça ortaya çıkaracağız. Bu seride son derece şaşırtıcı sorular var, lütfen bu heyecanlı sohbeti sabırsızlıkla bekleyin!

Soru: Yama-chan hangi konuda şirin? - Nakajima Yuto
Yamada: Eh, "şirin"le neyi kastediyorsun?
Nakajima: Yama-chan chinchilla bakıyorsun, değil mi?
Yamada: Evet.
Nakajima: Şirin, değil mi?
Yamada: Evet.
Nakajima: Yama-chan bazen chinchillaya benziyor.
Yamada: Haa? (gülüyor)
Nakajima: Aynaya baktığın zaman "Şirinim." diye düşünmüyor musun?
Yamada: Düşünmüyorum! (kahkaha atıyor) Aksine aynaya pek bakmam. Özellikle gergin ya da heyecanlanmadığım zamanlarda katiyen yüzümü görmek istemem.
Nakajima: Anlıyorum, anlıyorum! İçine tuhaf bir güç geliyor ve hüzünleniyorsun.
Yamada: Evet. ...Bir de Yuto "Şirinsin." dediğin zamanlar, değil mi?
Nakajima: Ama bunu söylediğim zaman sınıf arkadaşlarım "Nakajima-kun şirin ♪." derler. Lakin birkaç sınıf arkadaşım.
Yamada: Yuto-kun, Yuto-kun. Sınıf arkadaşlarımız değil mi? (gülüyor)

Soru: Yuto neden bir ayaklı sözlük? - Yamada Ryosuke
Nakajima: Eh, ben, ayaklı sözlük mü?
Yamada: Ayaklı sözlük. Burslu bir öğrenciden daha fazla kelime biliyorsun. Farklı kelimeler kullanabilen birisin.
Nakajima: Gerçekten mi? Daima ne söylüyorum?
Yamada: Neydi... bilmediğim çok şey söylemenden ziyade hatırlıyorum da anlamını bilmediğim birçok şeyde söylüyorsun. Her daim dinleyip "Ah- Ah." desemde açıkçası anlamadığım birçok şey var.
Nakajima: Eh, gerçekten mi!?
Yamada: Sohbetlerimizi iyice dinlemiyor musun? İçeriği farklı sözler kullanıyorsun, bende anlamını tahmin etmeye çalışıyorum. Bu yüzden sohbet inanılmaz. Yani Yuto-kun ve benim.
Nakajima: Anlıyorum. ♪

Soru: Yama-chan evde küçük kız kardeşini öpüyor musun? - Nakajima Yuto
Yamada: Hayır!? Kesinlikle hayır!?
Nakajima: Neden? Ben erkek kardeşimi öpüyorum. Çok şirin, yanağından öpüyorum.
Yamada: Erkek kardeşinse sorun yok! Ama o benim kız kardeşim! Öpemem, kesinlikle yapamam. (gülüyor)
Nakajima: Eh, gerçekten mi?
Yamada: Yuto-kun kardeşin kaç yaşında?
Nakajima: Erkek kardeşim mi? Kardeşim benden 5 yaş küçük.
Yamada: Yani kardeşinle aranda 7 yıl var ama benimle kız kardeşim arasında 1 yıl var. Bu yüzden onu öpmem imkansız (gülüyor).
Nakajima: Peki, küçükken öptün mü?
Yamada: Eh, hatırlamıyorum. Kardeşim bebekken ben daha 1 yaşındaydım. Yuto-kun, kardeşin onu öpmenden hoşlanıyor mu?
Nakajima: Bazen hoşlanmaz... O zamanlar da yanaklarını sıkarım.
Yamada: Ben de yanaklarını sıkarım. (gülüyor)
Nakajima: Biz hala birlikte banyo yapıyoruz. Yama-chan sen yapmıyorsun, değil mi?
Yamada: Kız kardeşimle mi!? Yapmıyorum!! Ama bir kere duş almadan önce çıplakken dişlerimi fırçalıyordum. O anda kız kardeşim aniden içeri girdi!
Nakajima: Hyahaha! Gördü mü, o seni gördü mü!?
Yamada: Muhtemelen. Bir şekilde kendimi hemen örttüm, o da sessizce gitti. Bu gerçekten "uwaahh"lık bir andı. (acı acı gülümsüyor)

Soru: Okul eğlenceli mi? - Yamada Ryosuke
Nakajima: Maa, eğlenceli.
Yamada: Okuldakiler bana "Neden Yuto okula gelmiyor?" diyor.
Nakajima: Neden? Ben farklı bir bölgede yaşıyorum, değil mi?
Yamada: Değil mi? Ama sen ve ben birçok kez TV'de birlikte göründüğümüz için sanki daima birlikteymişiz imajı çiziyor. Herkes "Yamada burada olmasına rağmen Yuto-kun niye yok?" diye düşünüyor.
Nakajima: Çok tuhaf. (gülüyor)
Yamada: Herkes seni görmek istiyor, okulda çok popülersin Yuto-kun.

Soru: Şu anda hoşlandığın biri var mı? - Nakajima Yuto
Yamada: Eeh???!?
Nakajima: Senin Yama-chan? (gülüyor)
Yamada: Peki ya senin Yuto-kun? (gülüyor)
Nakajima: Hayır, şu anda yok.
Yamada: Benimde. (gülüyor) Ama aşık olmak istiyorum.
Nakajima: Eğer olursa herkese haber verecek misin?
Yamada: Uwa, bu utanç verici! Peki ne yaparlar, aşık olduğumda bunu düşüneceğim!! (gülüyor)

Çeviri: Landis




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder